Waardering van Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Hieronymus - Weert op 29 november 2020

4.7

Ik vind de kwaliteit van zorg ondermaats. Dat ligt mijnsinziens grotendeels aan gebrekkige communicatie/overdracht en onvoldoende inhoudelijke aansturing van personeel. Als wettelijk vertegenwoordiger en/of familielid zul je het proces goed moeten bewaken. Goede communicatie blijkt ook dan niet vanzelfsprekend. Het gros van het zorgpersoneel op de vloer doet wat hij/zij kan, maar kwaliteitsbevordering is een taak van de leidinggevende.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Hieronymus - Weert

Hartelijk dank voor uw waardering. Spijtig om te lezen dat u over bepaalde punten minder positief bent. Wij zouden graag met u in gesprek gaan om dieper op uw ervaringen in te gaan zodat we onze kwaliteit van zorg kunnen verbeteren. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met de betreffende teamleider via onze Klantenservice 0900 333 55 55 of info@landvanhorne.nl. De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Hieronymus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.