Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Mariënburght

Graafschap Hornelaan 2 6021 XL Budel
Deze locatie is onderdeel van Stichting Land van Horne

Waardering van Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Mariënburght - Budel op 9 december 2018

Beroerte

Mijn vrouw ligt al 13 jaar in laag bewuste toestand in het verpleeghuis na een CVA vanaf haar 50ste jaar. Dit jaar zijn er problemen met het verplegen van mijn vrouw. Blijkt te zwaar te zijn voor de medewerkers, terwijl de toestand van mijn vrouw niet veranderd is. Haar mooie bed is afgenomen. Was 90 cm breed en kon totaal schuin gezet worden. Nu is het 80 cm breed en kan niet meer schuin gezet worden (ligt 14 uur per dag in bed). Douchen ging niet meer op de douch brancard. Moet nu naar een andere afdeling in bad met haar eigen bed van 80 cm omdat het bed van 90 cm daar niet door de deur kan.  (Terwijl het kabinet miljarden meer uitgeeft aan de zorg zie ik eerder een verslechtering als een verbetering). Dan nog de temperatuur beheersing van het gebouw. Is in de zomermaanden slecht. Uit de lucht roosters komt hete lucht 5 tot10 graden verschil met buiten. Verschillende keren gemeld. Kan niks aan gedaan worden, is het antwoord. Vóór de verbouwing kon men nog wat ramen open zetten in het gebouw. Na de verbouwing zijn er veel dicht gemaakt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Mariënburght - Budel

Wij hechten veel waarde aan de waardering van onze cliënten en hun vertegenwoordigers. Wij vinden het dan ook jammer om te lezen dat uw ervaringen minder positief zijn. Wij zouden dan ook graag met u in gesprek gaan over uw ervaringen en samen tot een oplossing te komen waar u vertrouwen in heeft. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met de teamleider van uw locatie via onze Klantenservice 0900 333 55 55 of info@landvanhorne.nl. De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Mariënburght? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.