Waardering van Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Rust in Roy - Stramproy op 7 januari 2019

6.7

Het steeds maar wisselen van personeel en inzet van tijdelijke krachten ZZP heeft tot gevolg dat aandachtspunten niet meer worden opgepakt. Deze zijn meerdere malen besproken zijn en liggen vast in zorgplan. Blijk wordt deze info niet gelezen door deze krachten en dus niet opgevolgd. Erger nog is dat wij als familie hierover via carenzorgt om actie gevraagd worden terwijl dit alle vele malen besproken is. OA Er is een verhoogd valrisico en het dragen van het juiste schoeisel (met verhoogde steunzool) voor een houding correctie wordt vaak niet nageleefd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Rust in Roy - Stramproy

geplaatst op 19 maart 2019

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij betreuren het ten zeerste dat u minder positieve ervaringen heeft opgedaan rondom de zorg. Wij zouden graag met u in gesprek gaan, zodat we verder op uw ervaringen in kunnen gaan zodat we onze kwaliteit van zorg kunnen verbeteren. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met de betreffende teamleider via onze Klantenservice 0900 333 55 55 of info@landvanhorne.nl. De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Rust in Roy? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.