Waardering van Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Rust in Roy - Stramproy op 4 december 2018

8.8

Namens mijn peetoom die onlangs 90 jaar is geworden spreek ik grote waardering uit voor alle medewerkers en vrijwilligers van Rust in Roy, afdeling 2.  Hij geniet van de persoonlijke zorg en aandacht en vooral van de activiteiten die er georganiseerd worden. Rust in Roy is weliswaar een ietwat verouderde en ouderwetse omgeving maar misschien juist daardoor erg gemoedelijk en gezellig voor de bewoners.  Ik hoop dat mijn peetoom hier nog wat mooie jaren mag doorbrengen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Rust in Roy - Stramproy

geplaatst op 19 maart 2019

Wij zijn verheugd te horen dat u positief bent over onze medewerkers. Wij danken u voor de genomen moeite.

Bent u of werkt u voor Stichting Land van Horne, Zorgcentrum Rust in Roy? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.