Waardering van Stichting Land van Horne, Zorgcentrum St. Elisabeth - Haelen op 17 mei 2010

7.3

Het eten is prima. Wekelijks ben ik bezig met het opsommen van de keuzemogelijkheden op de menulijst. Ik noteer wat gemist wordt zoals uien bij de hutspot, hier wordt niet altijd rekening mee gehouden. De benamingen van sommige gerechten zijn te exotisch om meteen duidelijk te zijn voor mensen die van huis uit de Hollandse pot gewend zijn. Door personeelstekort moeten bewoners lang wachten op hulp. Hierdoor ontstaan schrijnende situaties omdat bewoners afhankelijk zijn van anderen bij bijvoorbeeld de toiletgang. Ik raad dit huis niet aan vanwege de ligging. Echte stadsmensen kunnen meestal beter geplaatst worden in een stad. Bovendien breng je dan eerder een bezoekje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Land van Horne, Zorgcentrum St. Elisabeth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.