Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 15 september 2016 interview

6.2

Als ik iets nodig heb en ik bel, dan kan ik zeker 3 kwartier wachten voordat ze komen. De accommodatie is prima alleen vind ik mijn kamer wat klein. Het personeel heeft bijna geen tijd voor me, en zeggen heel erg weinig als ze me komen helpen. In de ochtend word ik wat laat geholpen, daardoor zit ik pas laat aan het ontbijt, tijdens de lunch heb ik daardoor bijna geen honger. Ik zou het fijn vinden als ik iets eerder geholpen kan worden zodat ik meer eetlust heb voor het middag eten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting LuciVer - Wijchen

geplaatst op 18 november 2016

Dank voor uw reactie op onze dienstverlening. Ik lees dat u over een aantal zaken minder tevreden bent. We willen dit graag samen met u verbeteren. Ik nodig u uit hierover contact met mij op te nemen. Dit kan via de receptie. Vriendelijke groet, Els Stooker, manager welzijn en zorg

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.