Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 17 november 2016 interview

5.8

Bij veranderingen word ik gebeld of via de mail op de hoogte gebracht of ik heb contact met de eerstverantwoordelijke. Er moet meer bijscholing komen met betrekking tot nieuwe medische ontwikkelingen. Bij ziekte wordt mijn familielid niet gewassen en tussendoor wordt er ook geen drinken gebracht. De familie moet aan de bel trekken voor extra hulp. Als er iets mis is gegaan schuiven ze de verantwoordelijkheid af naar een ander en ze treden niet kordaat op. Medewerkers komen vaak niet terug, hoewel ze dat wel beloofd hebben. Het zijn kleine en oude appartementen. Er wordt slecht gepoetst en bijna niet afgestoft en gezogen, zodat er veel stof op de grond ligt. De keuken en het toilet worden slecht bijgehouden. De nieuwbouw duurt nog wel even, er zijn wel plannen voor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting LuciVer - Wijchen

geplaatst op 18 november 2016

Dank voor uw reactie op onze dienstverlening. Ik lees dat u over een aantal zaken minder tevreden bent. We willen dit graag samen met u verbeteren. Ik nodig u uit hierover contact met mij op te nemen. Dit kan via de receptie. Vriendelijke groet, Els Stooker, manager welzijn en zorg

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.