Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 15 september 2016 interview

7.0

De accommodatie is prima, mijn kamer vind ik hartstikke mooi. Er is ruimte genoeg voor mijn spulletjes, dat is heel belangrijk. Mijn uitzicht is geweldig, je kijkt niet tegen een gebouw aan of flats maar tegen de natuur, dat is prachtig. Er wordt genoeg georganiseerd in huis, ik probeer er zoveel mogelijk bij te zijn. Er is wel eens bingo, en weet ik het allemaal. Het eten is goed, het smaakt me goed. Het personeel is allemaal even vriendelijk. als je zelf aardig bent zijn ze vriendelijk terug. Ik denk wel dat er goed geluisterd wordt, ze hebben het allemaal erg druk dus veel tijd voor een praatje. Ze vragen altijd vriendelijk of ik nog iets nodig hebt. Ze komen zeggen als er iets te doen is en vragen of ik er belang bij heb. Ook krijgen we een boekje waarin je kan zien wat er allemaal te doen is.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.