Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 22 december 2017 interview

7.8

De accommodatie is voor mij genoeg. Mijn kamer is natuurlijk wat klein maar ik ben er over tevreden. Het is groot zat voor mij. De ligging van het huis is geweldig, we hebben een mooie uitloop hier. Het eten is ook al geweldig, ik eet alles op altijd. Je kunt zelf uitzoeken wat je wilt eten, er is genoeg keuze voor mij. Er zijn 2 menu's per dag, dat is zat. Het personeel is ook goed, ik hoef maar te bellen en ze helpen me. Met mijn aandoening gaat het heel goed hier. Ze houden me goed in de gaten. Je wordt altijd geholpen. Afspraken worden echt goed nagekomen, daar kan ik niks van zeggen. Als ik bel kan het ooit nog eens 5 minuten duren maar dat is prima. In de verzorging zit natuurlijk verschil maar het gaat over het algemeen goed. Er wordt heel goed geluisterd, ik heb een begeleidende zuster. Dat is er een uit de duizend, echt waar. Met haar ben ik heel blij. Ik hoef maar wat te vragen en het wordt allemaal geregeld. Ik hoef me hier niet te veel aan te passen, ik kan hier gewoon mezelf zijn. Ik kan doen wat ik wil.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.