Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 22 december 2017 interview

De accommodatie vind ik goed. Ik vind de kamer mooi en ik vind dat ik goed verzorgd wordt. Mijn kamer is groot genoeg, meer ruimte heb ik niet nodig. Ik heb een slaapkamertje, een keukentje en een woonkamer, meer heb ik eigenlijk niet nodig. Het eten is goed, het is vaak verschillend. Het is goed te doen. Het personeel is ook goed. Er zijn wel dingen waarvan je denk van ja.. Bijvoorbeeld dat het wat langer kan duren voordat ze komen. Daar kunnen ze niks aan doen waarschijnlijk, dan is er iets voorgevallen waardoor ze niet meteen kunnen komen. Daar heb ik begrip voor. Afspraken worden wel goed nagekomen, zo goed als ze kunnen. Ze gaan hier heel goed met me om. De verzorging gaat ook goed, ze doen hun best. Er wordt wel goed naar me geluisterd, daar ga ik gewoon van uit. Ze doen altijd hun best voor me. Het wonen hier komt wel bij me uit, in zover dat ze kunnen verzorgen ze me goed.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.