Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 3 november 2016 interview

7.5

De informatie die ik krijg beschouw ik als heel goed. Vorige week bijvoorbeeld was de bewoner gevallen. Er werd direct gebeld over de situatie en uitgelegd wat men precies gedaan heeft. Het is een ouder gebouw. Er zijn wel nieuwbouwplannen, maar de procedure kost veel tijd. Ze moeten nu roeien met de riemen die ze hebben. De ruimte is wat beperkt. De kamers zijn klein. De gangen zijn vrij donker. Er is wel een tuin, maar de mensen van de gesloten afdeling kunnen hier alleen naar toe onder begeleiding, omdat de bewoners zo de straat op kunnen lopen. De medewerkers doen er alles aan om het zo aangenaam mogelijk te maken. Ze gaan heel kundig en respectvol om met de demente bewoners. Er wordt goed gecommuniceerd richting ons.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.