Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 15 september 2016 interview

De kamer is wat smalletjes, maar voor mezelf alleen ruim genoeg. Het gebouw is erg groot en er komt in de toekomst nog een stuk bij. Het is wel een prettig gebouw, het restaurant voldoet aan alle voorwaarden. Het uitzicht is goed, het is lekker licht. Ik hoor niks van de activiteiten in huis, het zou kunnen dat ze er zijn maar ik weet het niet. Over het eten kan ik rustig zeggen dat het heel goed. Het is heel lekker en het wordt goed opgediend. Je krijgt soep, het hoofdgerecht en pudding. De meeste medewerkers zijn aardig. Als ze iets voor je kunnen doen staan ze klaar. Er wordt wel naar me geluisterd, als ik iets vraag dan wordt dat gedaan. De verzorging is altijd goed, het gaat altijd prima. Alles wordt klaar gezet, ze zorgen goed voor me. Ik leef hier gewoon zoals een mens hoort te leven. Ook word ik goed op de hoogte gehouden, ze waarschuwen me als er iets te doen is. Als er een kerkelijke dienst is komen ze een kwartier van tevoren aangeven dat ik moet vertrekken bijvoorbeeld. Ik nooit problemen gehad met afspraken, dus ik ben er tevreden over.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.