Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 5 november 2016 interview

8.3

De medewerkers staan altijd klaar voor mij, als er een vraag is. Mijn moeder wordt altijd goed behandeld. Als er bijvoorbeeld een verandering is van haar medicijnen, word ik altijd goed en op tijd op de hoogte gehouden. Als er een afspraak met de dokter is geweest, word ik hierover achteraf gebeld. Mijn moeder wordt dagelijks gewassen en wekelijks gedoucht. De medewerkers zorgen ervoor, dat mijn moeder altijd verzorgd uit ziet. Er is voor deze instelling gekozen, omdat mijn moeder graag een aparte slaapkamer wilde hebben. Om de zes maanden komt er samen met de arts, maatschappelijke medewerker en de vaste verpleger een multidisciplinair overleg. Twee weken ervoor krijg ik een verslag van punten die besproken gaan worden. Na dit gesprek krijg ik weer een verslag met afspraken en eventuele veranderingen. Ik ben zeer tevreden, dat ik voor deze instelling heb gekozen.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.