Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 14 november 2016 interview

9.5

Een tijd terug was mijn schoonmoeder ernstig ziek. De afspraken die we toen konden maken werden goed nageleefd. Er wordt naar ons geluisterd. men staat open voor suggesties. Soms is de informatiestroom heel groot. Er is regelmatig een MDO ( Multi Disciplinair Overleg) gesprek. Er zijn in dit huis veel vrijwilligers actief en die zorgen mede voor een goede sfeer. Het ligt in een grote tuin. In een rustieke omgeving en er hangt een fijne sfeer. Het appartement van mijn schoonmoeder is ruim. Mijn schoonmoeder woont op een afdeling met ongeveer 12 andere bewoners. De gemeenschappelijke ruimtes zien er keurig. Op de afdeling is een fijne ruimte met een snoezelbad. Voor mijn vrouw en mij is het fijn om te weten dat ze goed verzorgd is.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.