Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 16 juli 2018 interview

6.5

Het afspraken maken en nakomen kan beter. De verzorging vind ik voldoende. De medewerkers gaan over het algemeen goed met mijn moeder om. Ze doen hun best om de kwaliteit van leven hoog te houden. Het gebouw en de ruimte zijn beperkt en daar moeten ze het mee doen. Het gebouw is oud en staat op de lijst om gesloopt te worden. ik vind het niet meer van deze tijd. De omgeving is wel heel mooi, er is een prachtige tuin met een dierenweitje. Mijn moeder heeft een kamer met een keukenblokje, een slaapkamer en een badkamertje. Mijn vader gaat overdag naar mijn moeder toe en dan gaat met haar koffie drinken of naar buiten. Er worden activiteiten aangeboden en aan sommigen doet mijn moeder mee, zoals bingo, bloemschikken en een film kijken. De maaltijden zijn heel goed. Ik schat in dat die deels worden aangeleverd en deels zelf bereid. Als er niemand is die met je mee kan, kom je als bewoner niet buiten. Er is geen afgesloten tuin voor mensen die dement zijn. De gesloten afdeling is op de derde verdieping en dat maakt het ook lastig om naar buiten te gaan. De zusterspost is ook heel klein. Dat lijkt me ook lastig werken voor ze.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.