Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 4 november 2016 interview

7.5

Het gebouw is oud en voldoet niet meer aan eisen van deze tijd, maar er komt nieuwbouw binnen enkel jaren op min of meer dezelfde locatie. Momenteel is de ventilatie bijvoorbeeld niet optimaal. Bovenin het gebouw is het daardoor erg warm. Er is verder een prachtige tuin. De locatie is heel mooi. De informatievoorziening vind ik belangrijk als het gaat om de grote issues. Soms gaat de informatie over de hele kleine details. De gesprekken over de situatie van mijn moeder zijn heel goed. Hier is ook een arts en verpleegkundige bij aanwezig. Hier krijg ik te horen hoe het mijn moeder gegaan is in de loop van het verblijf daar. De medewerkers zijn gemiddeld gewoon heel behulpzaam en heel goed voor mijn moeder. Als er iets is krijg ik snel een telefoontje. Dit stelt mij gerust. Er heerst een goede informele sfeer. De kleinschaligheid van de stichting LuciVer werkt heel goed.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.