Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 9 januari 2017

3.3
  • Ziekte van Alzheimer

Het kan zeker beter en ik hoop dat je met alle feedback iets gaan doen. Een voorbeeld waarom we minder tevreden zijn; ze zijn tot 2x toe de verjaardag van mijn moeder vergeten, het heeft anderhalf jaar geduurd voordat de lekkage bij mij  moeder op de kamer verholpen was, in het begin rook mijn moeder ontzettend naar urine, vergeet men regelmatig mijn moeder medicijnen te geven. Dit is slechts een greep uit mijn ervaringen. En natuurlijk gebeuren er ook een hoop goede dingen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting LuciVer - Wijchen

geplaatst op 11 januari 2017

Dank dat u met ons in gesprek bent gegaan. U heeft aangegeven dat u het gesprek als prettig heeft ervaren.Dat is ook onze werkwijze, we luisteren naar onze cliënten en hun familie. Op deze manier werken we aan voortdurende verbetering van onze zorg aan onze bewoners.

Els Stooker, manager welzijn en zorg

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.