Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 22 december 2017 interview

7.8

Het personeel is goed, sommige zelfs heel goed. Er zijn verzorgsters die er al lang zijn en er zijn nieuwe verzorgsters. Over het algemeen zijn ze goed en vriendelijk. De verzorging verschilt per persoon. In het bed opmaken bijvoorbeeld zit verschil in nauwkeurigheid. De kwaliteit van verzorging is goed. Afspraken worden meestal wel goed nagekomen, af en toe moet ik 10 minuten wachten. Daar hou ik rekening mee. Als ik bel om naar de wc te gaan dan komen ze direct. Als ik gevallen ben wordt er heel snel op gereageerd. Als ik iets vraag dan wordt er wel geluisterd, Ik heb een mooi uitzicht over de verzorgde tuin. Met de meeste activiteiten kan ik niet mee doen, dat is jammer. Mijn kamer is persoonlijk voor mij goed genoeg. De omgeving is hier heel mooi, het terrein hier omheen is erg groot met een mooi bos. In huis hebben we een kapel.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.