Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 22 december 2017 interview

Het personeel is goed, ze zijn vriendelijk. Ik kan met iedereen hier opschieten. De verzorging is heel goed, medicijnen worden goed geleverd. Als ik bel zijn ze er heel snel, dat is een fijn idee. Als ik iets wil weten zijn ze behoorlijk goed in hun antwoord. De accommodatie gaat wel. De kamer is wat krap en bekrompen. Poetsen wordt wel gedaan maar niet zoals ik zelf zou doen. Op de omgeving ben ik onderhand wel uitgekeken, ik wandel vaak in de buurt rond. Je kan langs de kinderboerderij. Het eten is heel goed, het is lekker en smakelijk. Ik kan een lijstje invullen met mijn eigen keuze. In de avond en in de middag kun je nog even koffie drinken in het restaurant, dat is altijd gezellig. Het is hier geen thuis, ik moet me een beetje aanpassen. Dat komt omdat het niet mijn eigen huis is. Ik zou liever in een eigen aanleun appartement wonen in plaats van in een verzorgingshuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting LuciVer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.