Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 22 december 2017 interview

7.8

Het personeel kan heel aardig zijn, alleen niet zo als ik gewend ben. Ze zijn een beetje slordiger. Slordig in het opruimen en ze zijn haastig. Het komt misschien ook door het gebrek aan tijd. Met bedden verschonen doet de een het minder goed dan de ander. De medicijnen wordt goed verzorgd. Als ik ziek ben heb ik geen klagen, dan verzorgen ze me hier goed. Afspraken vind ik wel goed gaan, de ene keer komen ze wat later en de andere keer wat vroeger. Een enkele keer komen ze de medicijnen wat later brengen, dan bel ik wel. Dat komt omdat ze het dan erg druk hebben. Er wordt wel goed geluisterd, ze hebben toch wel oor naar je. Ik heb een EVV'er toegewezen gekregen, als ik iets nodig heb kan ik het altijd aan haar vragen. Zij regelt het dan ook voor me. Ze helpt me waar nodig. Ik heb het hier in mijn kamer naar mijn zin. Het gebouw wordt wel wat oud maar ik heb er ruimte genoeg in. De omgeving is hier mooi, je kan er goed wandelen. Je hebt in de buurt een aantal winkels waar ik naar toe kan. Het enige aandachtspuntje dat ik heb is dat het matras nooit gekeerd wordt. Het is hier soms nog gezelliger dan in een groter tehuis.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.