Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 22 december 2017 interview

7.0

Het personeel zijn niet allemaal even vriendelijk en aardig. Dat zit in de aard van het beestje. sommige zijn wat bot en leven zich minder in, andere zijn spontaan en lief. Sommige hebben nooit geen tijd en zijn zo weer weg. Dan voel ik me wel eens verlaten, of als een gevangenen. Er is geen praatje of iets. Ik zou graag wat meer tijd willen hebben, dat ze niet meteen weg gaan. In de ochtend word ik tijdens het koffiemoment gebracht, dat is erg fijn. Er is daar alleen niemand aanwezig die een kopje koffie in kunnen schenken, voor de mensen in een rolstoel is dat heel vervelend. Wat ze moeten doen, doen ze goed. Ik heb wel eens iets gehad waarvan ik heb gevraagd of ze het aan de dokter wilde doorgeven, dat is toen beloofd maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Ik word een keer in de week gedouched, hoe laat dat precies is weet ik nooit precies. Hetzelfde geldt voor het uitkleden in de avond voor ik naar bed ga. Ik moet dan maar wachten, dat heb ik hier geleerd. Als ik bel dan komen ze wel snel. Als ik mijn nek alarm indruk op het toilet dan doet deze het niet. Dat is nog steeds niet gemaakt helaas. Dan moet ik aan het koord trekken in de badkamer. Er wordt wel geluisterd naar me als ik een vraag heb, vaak krijg ik wel het antwoord dat ze het niet weten. De kamer is wat klein, de douche vind ik een verschrikking. Met de rollator kan ik de badkamer niet in. Ik zou het liever groter hebben. De omgeving is mooi, ik ga vaak wandelen, dat is een mooie wandeling door het bos. Als mijn kamerdeur dicht zit zie ik niks, ik zie niemand langslopen.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.