Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 19 maart 2018 interview

7.5

Ik ben heel tevreden over hoe de zorg voor mijn moeder allemaal verloopt. Ze spelen een keer spelletjes met haar of er wordt iets in de huiskamer gedaan. Als ze in haar kamer zit dan komen ze haar ook halen om koffie en thee te drinken. Ze benaderen mijn moeder best wel goed, maar ze mogen iets meer oplettend zijn met betrekking tot haar kleding. Ze had en keer haar broek verkeerd om aan. De afspraken die ik maak komen ze na. Als ik vragen heb dan bellen ze mij op om antwoord daarop te geven. Mijn opmerkingen worden genoteerd en ze besteden hier vervolgens aandacht aan. De accommodatie is wel goed, maar het is wel verouderd. Om de badkamer met de rollator te betreden is nogal moeilijk, maar mijn moeder kan zich hier wel redden.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.