Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 14 maart 2018 interview

7.7

Ik vind dat mijn medebroeders heel persoonlijk worden benaderd. Ze hebben respect voor hun beperkingen. Als het nodig is dan benaderen ze hen voorzichtig. Ze noemen ze bij de voornaam en ze houden hier rekening mee. Wat mij wat tegenvalt aan de zorg is dat ze niet altijd aandacht besteden aan hoe de kleding staat. De medebroeder heeft bijvoorbeeld een kapotte broek aan en de kleding is dan niet altijd even schoon. Dit zou wel beter kunnen. De afspraken die we in het multidisciplinair overleg maken die worden serieus genomen. Hier wordt ook aan gewerkt. Ik kan constateren dat er gevolg aan is gegeven. De gangen van de accommodatie zijn heel smal en voldoen niet aan de moderne eisen. Je kunt elkaar moeilijk met de rolstoel passeren. De kamers zijn ook wel klein, maar dit is wel handig. De mensen kunnen zich dan gemakkelijk vasthouden. De huiskamer is klein en er is amper ruimte om bij elkaar te komen.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.