Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 22 december 2017 interview

7.3

Ik vind het een uitstekend huis. Ik had voor mezelf geen mooier levenseinde kunnen wensen dan hier. Het is een heerlijk huis met een prachtige omgeving. De sfeer in huis is hartstikke goed. De mensen zijn prettig, dat is heel belangrijk. Over mijn kamer ben ik zeer tevreden. Ik wilde heel graag deze kamer hebben, daar is rekening mee gehouden en goed naar geluisterd. Ik heb nu de mooiste kamer van het huis. De verzorgsters kan ik me niet beter wensen. Die zijn heel erg op je gericht. De een ligt me qua persoon meer dan de ander. Er komen ook veel stagiaires. De meesten zijn goede verzorgers. Je merkt verschil tussen de mensen die echt voor het vak gemaakt zijn. Ze zijn allemaal heel attent. De verzorging is prima, als ik bel zijn ze er heel snel. Ook in de nacht. Ze letten, zonder dat ik het weet, goed op wat ik zeg en daar houden ze goed rekening mee. Ook mijn gezondheid wordt heel goed bijgehouden en doorgegeven. Het is heel goed geregeld, dat is heel attent. Ik vind dat het wonen hier wel past bij hoe ik wil leven. Ik kan hier redelijk zelfstandig wonen en kan makkelijk om hulp vragen.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.