Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 27 maart 2018 interview

7.3

Ik wordt goed op de hoogte gehouden over alles wat er met mijn vader gebeurd. Ik zie dat er deskundig en goed met hem wordt omgegaan. Het wordt hem zo comfortabel mogelijk gemaakt qua medische en fysieke zorg. De medewerkers vind ik aardig, attent en betrokken. Het onderdeel waar mijn vader verblijft had al tien jaar naar nieuwbouw gemoeten. Het is allemaal erg klein. Mijn vader heeft een klein appartement. Er is geen mogelijkheid om naar buiten te gaan. Er is geen balkon aanwezig. Het eten is goed. Er is ruimte voor een spelletje. Op de werkvloer is iedereen aanspreekbaar. Op teamleidersniveau vind ik dat wat minder, en heb ik het idee dat er niet altijd naar mijn wensen geluisterd wordt. Ik merk wel dat dit geen onwil is.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.