Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 4 november 2016 interview

7.2

In het begin ging het goed rond alle afspraken die we gemaakt hadden, maar nu er veel invallers zijn is het een stuk minder. De nieuwe verzorgers maken bijvoorbeeld het bed anders op. Wordt er gevraagd of het anders kan wordt er niet geluisterd De ruimtes zijn goed.De sociale activiteiten zijn van 3 keer per week naar een keer gebracht.Naar mijn gevoel is het nog te weinig. De informatie over wat er betaald moet worden door de instelling of wat er betaald moet worden door de familie is erg onduidelijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting LuciVer - Wijchen

geplaatst op 18 november 2016

Dank voor uw reactie op onze dienstverlening. Ik lees dat u over een aantal zaken minder tevreden bent. We willen dit graag samen met u verbeteren. Ik nodig u uit hierover contact met mij op te nemen. Dit kan via de receptie. Vriendelijke groet, Els Stooker, manager welzijn en zorg

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.