Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 22 december 2017 interview

7.8

Mijn kamer is goed, daar ben ik tevreden mee. De douche is niks, die is veel te klein maar de woonkamer is wel goed. De omgeving is ook hartstikke goed. voor het eten kun je bestellen wat je wil, de broodmaaltijden gaan ook wel. Er zijn soms wat ongelukjes, dat ik het bijvoorbeeld het verkeerde brood krijg. Daar kunnen ze niks aan doen. Door de weeks worden er allemaal spelletjes georganiseerd, voor mij zit er alleen niks bij. Als er gym is komen ze me halen, dat is fijn. Ik kan gelukkig wel gezellig koffie drinken als ik wil in de recreatiezaal. Daar zitten altijd een aantal mensen die gebracht worden waar je gezellig mee kan kletsen. Als ik iets vraag aan de balie wordt het eigenlijk een beetje afgeschoven, dan zeggen ze dat mijn kinderen dat voor me moeten doen. De zusters daarentegen helpen me meteen, ze zijn echt lief allemaal. Ze zijn allemaal goed en aardig. Ze doen hun werk goed en helpen waar ze kunnen. De verzorging wordt goed uitgevoerd. Ze ruimen alles weer netjes op, dat vind ik wel fijn. Afspraken worden redelijk goed nagekomen, daar heb ik niet zo'n moeite mee. Ik moet af en toe wel wachten, maar daar kunnen ze niks aan doen.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.