Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 22 december 2017 interview

Mijn kamer is leuk voor een persoon. Het is wel groot genoeg, het moet niet groter zijn want dan wordt het onpersoonlijk. Ik heb een mooi uitzicht. Ze houden je hier wel bezig, er is genoeg te doen in huis. Daar ben ik tevreden over. Het eten is lekker, er is genoeg variatie. Het personeel is lief, daar heb ik geen problemen mee. Het ligt eraan hoe je zelf bent, als ik aardig ben doen zij ook aardig. Niks is teveel. De kwaliteit van de verzorging is heel goed. ze vergeten me nooit te douchen en doen heel veel voor me. Als ik bel hoef ik nooit lang te wachten, hoogstens 5 minuten. Ze vertellen ook altijd van te voren hoe lang het nog duurt. Je kunt hier leuk communiceren met de meisjes. Ze hebben echt een luisterend oor. Als ik iets vraag wordt het beantwoord.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting LuciVer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.