Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 22 maart 2018 interview

7.7

Mijn moeder heeft het hier goed naar haar zin. Volgens mij is ze voor de afdeling een vrolijke noot en ik merk dat de medewerkers daar blij mee zijn. Ze wordt hier goed verzorgd, maar er gaat ook weleens wat mis merk ik. Zo zijn ze, volgens mij, onlangs haar medicijnen vergeten. Ze hebben dat gemeld aan mij. Ik vind dat zoiets niet mag gebeuren. Ik vind het wel fijn dat ze daarna mijn moeder goed in de gaten hebben gehouden. Ik heb elk half jaar een mdo gesprek en daar wordt alles besproken. Er worden steeds meer activiteiten georganiseerd in samenspraak met de mantelzorger. Mijn moeder vindt kleuren en zingen erg leuk en voor de rest doet ze niet aan alle dingen mee. Er gaat een nieuw gebouw komen, maar dat moet nog gebouwd worden. De vergunningen zijn nog niet rond. Ik vind het gebouw, waar mijn moeder nu woont, verouderd. In de zomer stinkt het hier enorm en dat komt door de warmte. Mijn moeder zit op de derde verdieping en alle luchtjes gaan omhoog. Hoe hoger ik kom, hoe meer het ruikt. Ze gebruiken wel ventilatoren in de openbare ruimte. Mijn moeder heeft er één, maar weet niet hoe dat werkt. Er gaat ook wel een schuifpui open. De schuifpui kan niet te ver open in verband met een balkon, dat kan namelijk gevaarlijk zijn voor de bewoners. In de zomer zou ik graag zien dat ze beter opletten op het drinkgedrag van mijn moeder. Ze kunnen een glas limonade neerzetten, maar dat drinkt mijn moeder niet. Ze houdt niet van zoet, dus gooit ze dat weg. Nu krijgt ze in de avond thee en dat gaat goed.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.