Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 3 maart 2018 interview

7.3

Mijn moeder verblijft hier in locatie Portiuncula. Ik vind dat de communicatie intern niet altijd goed verloopt, dan mis ik soms wel eens dingen en er is ruis op de lijn. Dat kan echt beter. De medewerkers gaan respectvol met mijn moeder om, ze laten haar in haar waarde. Ze zijn zorgzaam naar haar toe en steken in op haar vragen, op haar niveau. Er wordt rekening met haar gehouden, voor zover dat mogelijk is. Ze loopt bijvoorbeeld graag en de medewerkers proberen haar mee te nemen, als ze zelf iets gaan doen. Ik vind de afdeling waar mijn moeder verblijft en haar woonruimte goed, ze heeft niet meer nodig. Het zou alleen fijn zijn als we met haar ergens anders konden zitten, dat is wat moeilijker. Je kunt je, als bezoek, wel afscheiden van de rest, maar voor mijn moeder is er meer rust nodig en dan wordt het moeilijker. In de zomermaanden gaat wat makkelijker, want dan kunnen we buiten zitten.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.