Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 8 maart 2018 interview

6.8

Sommige medewerkers hebben niet goed door hoe mevrouw in elkaar zit. De meesten noemen haar bij haar voornaam. Dat vind ik niet gepast. Ik vind dat de verzorging wel beter kan. Bij sommige medewerkers mis ik deskundigheid. Mevrouw kan zelf geen invulling meer geven aan haar leven. Ze proberen het voor haar zo goed mogelijk te maken. Ze voelt zich ook gelukkig daar en ze is niet afwijzend tegenover het personeel. Ik vind dat het gebouw verouderd is. De kamer van mevrouw vind ik ook niet zo goed: de ruit heeft dubbel glas en daartussen is het beslagen. Ze heeft wel een eigen douche, maar die is ook klein. De huiskamer vind ik ook verouderd. Er is wel een activiteitenbegeleidster. Aan de activiteiten kan ze niet meer meedoen. Ze zit eigenlijk het liefst in de huiskamer met een knuffel. Er wordt voor gezorgd dat ze altijd een knuffel in de buurt heeft. Het tekort aan personeel is wel merkbaar. De intentie van het personeel vind ik goed.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.