Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 4 november 2016 interview

7.2

Sommige medewerkers komen alle spraken netjes na. Anderen helaas niet, dan moet ik er weer achter aan. Er is aandacht voor persoonlijke verzorging, maar door te weinig personeel is er niet veel tijd. Ik vind dat er te weinig geschoold personeel is. Verder is er veel tijdelijk personeel en stagiaires. Medicatie moet op tijd en dat gebeurt niet altijd. Daar vind ik dat het aan schort. De informatie kan beter. Het is niet altijd duidelijk hoe de gang zaken is. Tegenwoordig is er een reglement, zodat je weet hoe het gaat als je komt. Dat was voorheen nog niet. Er wordt wel naar je geluisterd en ook op teruggekomen, maar daarna gebeurt er helaas niks meer. Dan moet ik er weer achter aan. De accommodatie vind ik verouderd, er wordt wel verbouwd nu. Het is kleinschalig, dat vind ik voor de bewoners super. Er wordt jammer genoeg niet meer zelf gekookt, maar er wordt eten bezorgd. De kwaliteit daarvan vind ik minder goed.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.