Waardering van Stichting LuciVer - Wijchen op 18 juli 2018 interview

6.7

Wij hebben in het begin een intakegesprek gehad. Er werd toen van alles verteld. Bijvoorbeeld over hoe laat mijn vader zou eten en aangekleed zou worden. Het ging ook over de dagbesteding. Hetgeen dat ze toen vertelden, zijn ze naar mijn idee niet op alle punten nagekomen. Ik had het idee dat dit kwam door een te hoge werkdruk. Er waren meerdere familieleden en medewerkers die met vragen zaten en het management had toen besloten om een bijeenkomst te organiseren. Dit deden ze zodat iedereen hun op- of aanmerkingen kon delen met de medewerkers en familieleden. De medewerkers hebben daar de zaken uit proberen te halen, die bij ons de meeste vragen opleverden. Bepaalde punten hebben ze toen goed opgepakt. Die bijeenkomst heb ik als zeer positief ervaren. Ik heb alle lof voor de verzorgenden. Ze waren heel erg betrokken. De verzorging ging heel goed en mijn vader was daar tevreden over. Wij hadden weleens vragen voor de verzorgenden en daar werd altijd goed mee omgegaan. Er werd goed naar ons geluisterd. Mijn vader was hier door middel van een spoedprocedure geplaatst. Hij was niet zo dement als de andere patiënten, maar hij kon niet meer voor zichzelf zorgen. Hij vond het altijd fijn om te praten, maar hij is toen bij mensen neergezet die zwaar dement waren. Hij kon daardoor geen aansluiting vinden. Het gebouw wordt binnen afzienbare tijd vervangen door een nieuw gebouw. Het is nu nog oubollig en niet meer van deze tijd, maar het is wel schoon en het wordt goed bijgehouden.

Bent u of werkt u voor Stichting LuciVer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.