Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, zorglocatie Venloene - Loon op Zand op 19 juni 2016

3.5

Sedert enige tijd is mijn tante beginnend dementerend.Ondanks herhaalde gesprekken en extra zorgvragen wordt geen adequate hulp geboden. Medicijnen werden vandaag op de aanrecht geplaatst. Afspraak was, dat in bijzijn van verplegende deze worden ingenomen. Ik kan een dagboek schrijven van voorvallen. Men luistert niet en schiet bij voortdurend in de verdediging. Ja er werd flink bezuinigd, maar dit argument werd niet een keer aangeroerd. Bovendien is het de taak van leiding om dit te melden en ervoor gaan, dat mensen een menswaardig levenseinde kunnen hebben. Dit heet ook passie voor je beroep ook al zijn de omstandigheden zwaar.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Elde Maasduinen, zorglocatie Venloene - Loon op Zand

Beste meneer/mevrouw, wij betreuren het ten zeerste te moeten lezen dat u deze negatieve ervaring heeft over de zorgverlening aan uw tante.
Graag nodigen wij u uit om gezamenlijk hierover in gesprek te gaan.
U kunt contact met ons opnemen via de receptie van zorglocatie Venloene, telefoonnummer 0416-321200.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, zorglocatie Venloene? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.