Waardering van Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon - Hoofddorp op 7 juni 2011

8.5

De verzorging van mijn moeder is prima, ze is zelf ook zeer tevreden. Het personeel is zeer vriendelijk, de sfeer en het eten is ook goed. Alleen jammer, toen onze vader overleed , dat de ene direkteur, mijn moeder speciaal op haar kamer kwam condoleren, terwijl wij als kinderen erbij zaten, dat bij ons niet deed. Ik denk dat het toch heel belangrijk is op dat moment dat wij als kinderen ook gecondoleerd worden bij het overlijden van je vader. Het is voor de direkteur maar een kleine formele handeling en het blijft bij ons zo lang hangen. Door de rest van het personeel werden we wel netjes gecondoleerd en dat doet je dan gewoon goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.