Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon

uit 71 waarderingen

Waardering van Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon - Hoofddorp op 26 juni 2019 Interview

Ik vind dat de medewerkers heel erg veel aandacht besteden aan mijn moeder. Als mijn moeder belt, dan komen ze onmiddellijk. Ze zijn allemaal even vriendelijk voor haar. Ik vind hun manier van omgang met mijn moeder heel prettig. Mijn moeder heeft een kleine kamer met keukenblokje en een eigen badkamer. De medewerkers doen hun best om mijn moeder mee te laten doen met activiteiten. Mijn moeder gaat wel naar muziekuitvoeringen, maar houdt niet van gymnastiek. Wij zijn zeer tevreden met dit huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.