Waardering van Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon - Hoofddorp op 25 juni 2019 interview

7.5

Ik vind dat de verzorgenden zeer betrokken zijn bij mijn moeder. Ik zie dat ze haar ook extra aandacht geven, zodat ze zich fijn voelt. Ze spreken haar op een prettige manier aan. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd, zoals zingen, puzzelen en bloemstukjes maken. Mijn moeder vindt het leuk om met de activiteiten mee te doen. Ze heeft een eigen kamer met douche, toilet en een klein keukentje. Ik vind haar kamer fantastisch. Ze loopt iedere dag zelf naar de gezamenlijke woonkamer. Er is ook een mooie binnentuin. De verzorgenden brengen haar daar af en toe heen. Ik denk dat ze het leuk vindt om daar te zitten. Er wordt iedere dag vers gekookt. Mijn moeder vindt het eten prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.