Waardering van Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon - Hoofddorp op 19 juli 2019 interview

6.5

In deze instelling waar mijn vader woont, vind ik de zorg voor hem matig. Sommige medewerkers weten heel goed hoe ze met hem om moeten gaan, maar sommigen ook niet. Mijn vader houdt bijvoorbeeld niet van douchen en sommigen gaan daar niet goed mee om. Zij accepteren te gemakkelijk dat hij dat niet wil. Het contact tussen de medewerkers en mij is prima. Ze luisteren goed naar mij. Er worden activiteiten georganiseerd, maar daar doet mijn vader vaak niet aan mee. Dat vind ik jammer. Mijn vader heeft liever een op een contact en wat mij betreft zou dat wel wat vaker mogen plaatsvinden. Mijn vader heeft een leuke kamer. Deze is op de tweede etage gevestigd. Hierdoor kunnen de mensen niet zelfstandig de tuin in, omdat ze alleen onder begeleiding naar beneden kunnen. Dat vind ik toch wel een nadeel.

Bent u of werkt u voor Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.