Waardering van Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon - Hoofddorp op 26 juni 2019 interview

6.2

Mijn moeder is zelf wel tevreden. Ik zou het wel fijn vinden als de verzorgenden haar vaker zouden helpen met eten. De verzorgenden hadden een keer iets aangepast in het zorgplan en dat hebben ze toen niet aan mij doorgegeven. Ik kwam er achteraf pas achter dat ze het hadden veranderd, nadat ik het zelf had nagevraagd. Mijn moeder heeft weleens lichamelijke klachten en ik heb aangeven dat ik graag zou willen dat de dokter ernaar kijkt, maar ik krijg daar geen terugkoppeling over. Ik ben op zich wel tevreden. Mijn moeder zegt wel dat de verzorgenden lief voor haar zijn. De verzorgenden zorgen ervoor dat ze er leuk uitziet. Ik vind ook dat ze nooit stinkt of vieze kleding aanheeft. Er is beneden wel een tuin, maar daar kan mijn moeder niet uit zichzelf naartoe. Volgens nemen de verzorgenden haar ook niet mee naar de tuin, terwijl ze dat volgens mij wel leuk zou vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.