Waardering van Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon - Hoofddorp op 12 juli 2019 interview

Over het algemeen worden de afspraken nagekomen, maar het verschil in het nakomen van de afspraken bij de verschillende medewerkers vind ik vrij groot. Mijn vader wil bijvoorbeeld graag vochtig toiletpapier gebruiken. Dan hoor ik van een medewerker dat dat niet hoeft te worden aangeschaft, terwijl een andere medewerker dat wel wil. Dat vind ik verwarrend. De ene medewerker gaat beter met mijn vader om dan de andere. Ik heb een goed contact met de EVV-er. Sinds er een airco is geïnstalleerd is het klimaat in het gebouw enorm verbeterd. Mijn vader heeft een kamer met een badkamer. Overdag is hij in de huiskamer. Daar wordt gegeten, spelletjes gedaan en televisie gekeken. Ik vind dat er meer aandacht gegeven moet worden aan bijvoorbeeld de vereniging voor euthanasie. Het is een christelijk huis en ik vind dat dat nog steeds een beetje een taboe is in deze instelling. Ik vind dat hier meer over gesproken moet worden. Ik vind het achterhaald en mensonterend dat hier geen mogelijkheid voor is en dat er niet wordt geluisterd van de bewoners in deze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Horizon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.