Waardering van Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Westerkim - Nieuw-Vennep op 12 juli 2019 interview

7.8

De afspraken worden bijna altijd goed nagekomen. Als dat een keer niet zo is, dan is daar wel een verklaring voor. De omgang met mijn moeder is goed. De medewerkers gaan respectvol met haar om, geduldig en nooit kortaf. Er wordt geluisterd als er iets is. Twee keer per week wordt zij geholpen met douchen en verder met wassen. De medewerkers besteden tijd aan mijn moeder, al hebben ze het nog zo druk. Haar wondjes worden adequaat behandeld. De medewerkers verbinden die zelf of ze schakelen de arts in. Het is een wat ouder pand, waar het heel warm kan worden. Verder heeft mijn moeder een goede ruime woning met twee slaapkamertjes en een ruime badkamer. Beneden is er een gemeenschappelijke ruimte. Dagelijks is er wel iets te doen, bijvoorbeeld een bingomiddag, een filmmiddag of een borreluurtje. De maaltijdvoorziening is perfect geregeld. Mijn moeder kan uit verschillende maaltijden kiezen. Het eten smaakt volgens haar heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Westerkim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.