Waardering van Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Westerkim - Nieuw-Vennep op 12 juni 2019 interview

6.2

De afspraken worden niet altijd nagekomen. Mijn dochter regelt dat allemaal en als het niet goed gaat, dan spreekt zij diegene daarop aan. De zorg vind ik heel ongelijk, dat ligt erg aan wie er op moment aan het werk is. Mijn man zit de hele dag in zijn rolstoel en hij wordt in de middag niet verschoont naar mijn idee. Ik vind dat niet kunnen. Hij wordt in de middag ook niet even op zijn bed gelegd voor een dutje. Ik zou het fijn vinden als hij wat vaker gedoucht zou worden en dan vooral met warm weer. Mijn man wordt volgens mij nergens bij betrokken, hij zit er wel bij, maar er wordt niet aan hem gevraagd of hij met een spelletje mee wil doen. Er is geen tijd en personeel om even met mijn man naar buiten te gaan. Ik heb het idee dat als ik iets vraag het dan het ene oor in gaat en het andere oor weer uit komt. De omgeving is prima. De kamer van mijn man wordt goed schoongehouden. Het eten wordt aangeleverd en dat is goed te doen, het is altijd warm.

Bent u of werkt u voor Stichting PCSOH, Verzorgingscentrum Westerkim? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.