Waardering van Stichting Samen Zorgen, Zorgcentrum De Hoge Hof - Herveld op 20 juni 2016

8.5

Mijn moeder heeft de laatste anderhalf jaar van haar leven doorgebracht in de Hoge Hof, omdat ze niet langer zelfstandig kon wonen. Ze was zeer afhankelijk en hulpbehoevend. Wij zijn zeer tevreden over hoe daarmee werd om gegaan, met respect en zeer liefdevol. Afspraken werden altijd nagekomen, er was altijd een luisterend oor en mijn moeder kreeg van alle verzorgenden echt de aandacht die ze nodig had. Ook het eten vond ze altijd erg lekker en dat is een zeer belangrijk aspect in het geheel. Enig minpuntje was de behuizing; die is zeer gedateerd en veel te klein. Maar beter goede zorg en minder goede behuizing dan andersom. Want de verzorging is werkelijk top!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Samen Zorgen, Zorgcentrum De Hoge Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.