Waardering van Stichting Samen Zorgen, Zorgcentrum Liefkenshoek - Heteren op 17 oktober 2019

9.7
  • Dementie

Wat een geweldig personeel! En wat denken ze met je mee, bij problemen hebben ze vaak al een oplossing bedacht terwijl jij het nog niet eens hebt aangekaart. Ze hebben het wel en wee van de bewoners zo goed in de gaten, en geven echt 1 op 1 zorg. Mijn moeder heeft een jaar in Liefkenshoek gewoond (vasculaire dementie), en ik heb daar echt bijzondere betrokkenen en hartverwarmende mensen leren kennen. De contactverzorgende, de verpleegkundige, de kapster, de dames van het restaurant. Gelachen en gehuild een echt thuis hebben jullie voor mijn moeder gemaakt, het is als dochter fijn de zorg voor een deel uit handen te kunnen geven!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Samen Zorgen, Zorgcentrum Liefkenshoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.