Waardering van Kennemerhart, De Molenburg - Haarlem op 2 januari 2018 interview

8.5

Als ik iets vraag krijg ik direct antwoord. Ze hebben altijd een luisterend oor. Het is een wat ouder gebouw, maar alles wat nodig is, is aanwezig. Mijn neef heeft een eigen kamer. De badkamer moet hij delen met een andere bewoner. Dat vindt hij zelf niet prettig en ik vind het niet correct. Er is een grand café. De huiskamers zijn heel mooi en gezellig. Er wordt zelf gekookt. Als de bewoners het willen mogen ze mee helpen. Mijn neef vindt het prettig om met elkaar te eten. Hij is ook wel vaak op zijn eigen kamer. Er worden wel wat activiteiten georganiseerd. Als die hem aan staan dan doet hij er aan mee. Als er een bijeenkomst beneden is dan gaat hij daar onder begeleiding naar toe. Dat vindt hij erg leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Molenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.