Waardering van Kennemerhart, De Molenburg - Haarlem op 2 januari 2018 interview

8.3

De medewerkers proberen echt hun afspraken na te komen. Ik merk dat ik het heel rustgevend vind dat mijn moeder hier zit. Er is 24 uur per dag zorg aanwezig en als er wat met mijn moeder zou zijn, dan zijn ze er meteen bij. Ik kan goed met de medewerkers praten en ze nemen de tijd voor mij, als ze dat hebben. Mochten ze druk zijn, dan zoeken we elkaar later wel weer op. Mijn moeder heeft een eigen kamer en ik heb haar kamer met haar eigen spullen ingericht. Ik heb dat gedaan op het moment dat zij nog in het ziekenhuis lag. Ze kwam in haar kamer waar haar spulletjes al in stonden en dat is heel prettig. Ze verblijft op de gezamenlijke huiskamer, waar ze met de andere bewoners de maaltijden eet. Ze kletst met de medebewoners en dat vind ze gezellig. Er worden weleens spelletjes op de huiskamer gedaan, maar mijn moeder is daar niet zo van. In het huis zijn er genoeg andere activiteiten te doen, zo is er bijvoorbeeld bingo, er zijn optredens, volksdansen en een soos. Ik vind het prettig dat het een kleine accommodatie is. Er hangt een warme sfeer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Molenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.