Kennemerhart, De Molenburg

Groningenlaan 12 2036 EN Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, De Molenburg - Haarlem op 4 januari 2018 Interview

Er worden niet veel afspraken gemaakt en ik vind dat er juist over bepaalde dingen duidelijke afspraken gemaakt moeten worden. De accommodatie is verouderd. De huiskamer en haar slaapkamer zijn prima. Het huis zelf is klein en ouderwets. Er worden veel activiteiten georganiseerd en mijn moeder doet daar gedeeltelijk aan mee. Mijn moeder eet in de huiskamer met alle andere bewoners. Er wordt op de huiskamer gekookt en het eten is helemaal goed. Tussen 17:00 en 20:00 komt er speciaal iemand om de maaltijd te verzorgen. Na de maaltijd drinken ze gezamenlijk nog een kopje koffie met een koekje erbij. Mijn moeder kwam hier met behoorlijk veel wonden binnen en de wondverzorging gaat hier heel goed. De wonden genezen heel mooi. De medewerkers zijn heel behulpzaam en vriendelijk. Ze hebben het ontzettend druk en zijn onderbezet, maar desondanks houden ze wel mijn moeder in de gaten. Mijn moeder is niet dement, maar zit wel tussen dementerende bewoners. Ze leest de krant en wil het daar dan over hebben, maar met de bewoners kan ze daar niet over praten. Ik merk dat dat haar in de weg gaat zitten. Ze bellen mij als er iets is en dat bespreken we dan. Ik zie dat er dan ook actie ondernomen wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Molenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.