Waardering van Kennemerhart, De Molenburg - Haarlem op 21 februari 2018 interview

8.3

Het luisteren gaat heel goed. In de zorginstelling heerste drie weken het norovirus, maar de verzorgenden namen toen regelmatig contact met mij op. Dat was perfect. Ze nemen altijd wel even de tijd om naar mij te luisteren en antwoord te geven. Mijn stiefvader kan soms vrij agressief zijn en de verzorgenden staan mij op die momenten bij. Ze zeggen het als ze vinden dat ik ook aan mezelf moet denken. Dat vind ik wel fijn. Er wordt veel voor de bewoners gedaan, zoals muziekmiddagen, spelletjes en zangactiviteiten. Er is elke dag wel wat te doen. De medewerkers koken zelf op de afdeling. Ik vind het leuk dat ze ook weleens een bewoner meenemen naar de supermarkt. De omgeving vind ik leuk. Op loopafstand is er een parkje met water. Als het mooi weer is, gaan de vrijwilligers soms met de bewoners wandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, De Molenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.