Waardering van Kennemerhart, Janskliniek - Haarlem op 24 oktober 2020

4.3

Accomodaties erg verouderd niet alleen bij de revalidatie maar overal Eten zeer slecht nog zacht uitgedrukt Hulpmiddelen enorm verouderd Fisio is niet op de oudere mens ingesteld Omdat daar ook de apparatuur verouderd is is fisio ook beperkt Ik was er om te revalideren zou hier nooit meer naar toe gaan Heb in mijn leven vaker moeten revalideren maar dit is echt het ergste wat ik heb mee gemaakt

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Kennemerhart, Revalidatie Janskliniek - Haarlem

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij vinden het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij hebben inmiddels met elkaar een gesprek gehad en hebben de verbeterpunten met elkaar besproken en zullen hier vervolgstappen in nemen. Dit zullen wij tijdens ons geplande vervolggesprek verder met elkaar bespreken.

Met vriendelijke groet,
Dominique Plomp
teamleider Revalidatie Janskliniek

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Janskliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.