Waardering van Kennemerhart, Janskliniek - Haarlem op 2 januari 2018 interview

7.3

De accommodatie ligt midden in het centrum van Haarlem. Er is een mooie tuin. De gang vind ik een beetje rommelig overkomen. Er staan veel rollators. Mijn moeder wordt hier goed verzorgd en ze ziet er altijd netjes uit. Ik vind dat de medewerkers allemaal erg lief zijn voor mijn moeder. Mijn moeder heeft een eigen, mooie kamer. Er is een gezamenlijke badkamer, maar dat maakt mijn moeder niets uit. De gezamenlijke huiskamer vind ik gezellig overkomen. Mijn moeder loopt de hele dag over de afdeling te wandelen, daar wordt ze vrij in gelaten. Er komen iedere middag medewerkers koken op de afdeling. Ik kan altijd bij mijn vaste contactpersoon terecht, als ze er is. Als ik een afspraak heb, dan wordt deze altijd nagekomen. Ik ben wel tevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Janskliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.